четвъртък, 19 януари 2012 г.

сънувах,

че той беше отвън, на един балкон, не знам какъв, а аз бях вътре, гледах го през прозореца  в гръб, беше лятно, той с къси ръкави и крачоли, помислих си – за свободен и независим ли се мисли, че може да сваля момичета? предложи им мляко от своето, което пиеше, не от чаша, а от тенджера – предложи го нескопосано, смотано, те не му обърнаха внимание и той си продължи да пие. аз си лежах вътре и го гледах и си мислех какъв тъпак, но толкова добре го познавах и можех да предвидя поведението му, и нещо от сорта на това, че май само аз обичам неговата смотаност ми мина през ума, няма нужда да се докарва пред мен, няма нужда, не това ми харесва, не това, а просто вратлето му в контражур и кривите космати крака. това ми стига.

3 коментара:

  1. така ,.... :) забраних си да коментирам нататък, но пак ще се срещнем :*

    ОтговорИзтриване
  2. ама, моля, коментирай нататък... :D

    ОтговорИзтриване
  3. щях да кажа, че понякога това, което най-много ни харесва, след време започва най-много да ни дразни... поне при мен често се е случвало

    ОтговорИзтриване